25 anys formant els millors professionals del sector

25 anys de Turisme a la UAB

El centre celebra enguany 25 anys de formació de professionals en Turisme i Direcció Hotelera. Per aquest motiu, s’han planificat aquest curs acadèmic un seguit d’esdeveniments per tots els estudiants dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, amb l’objectiu de millorar les seves capacitats professionals. Els matins dels dies 25 i 26 d'octubre es duran a terme les primeres activitats per potenciar les seves soft skills.

20/10/2022

En el marc de la celebració dels 25 anys de formació de professionals en Turisme i Direcció Hotelera del centre, al llarg del curs s’han planificat un seguit d’esdeveniments per tot l’alumnat dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, amb l’objectiu de millorar les capacitats professionals dels estudiants i les seves soft skills.

Les primeres activitats d'aquesta commemoració es realitzaran els matins del dimarts 25 i dimecres 26 d’octubre per als estudiants de primer i quart curs dels Graus, amb diverses sessions gestionades per la coordinació de pràctiques i amb la participació de Gamechangers.group, empresa internacional experta en l’organització d’experiències d'alta qualitat destinades a empoderar les persones i motivar-les a generar els canvis que volen impulsar a la seva vida.

Els programes que dissenyen són molt exclusius, i habitualment són contractats per empreses que volen propulsar la carrera i la vida dels seus executius cap al seu més alt potencial.

Programa d'activitats

Les dates i horaris d'aquestes sessions són les següents:

Dimarts, 25 d'octubre

• De 9 h a 11 h:  Primer curs del Grau en Turisme (aula 142)
  • D'11 h a 13 h:  Primer curs del Grau en Turisme en Anglès (aula 211)

Dimecres, 26 d'octubre

• De 9 h a 11h:  Primer curs del Grau en Direcció Hotelera (aula 144)
  • De 12 h a 14 h: Quart curs del Grau en Direcció Hotelera, del Grau en Turisme  i del Grau en Turisme en Anglès (aula 320)

L’alumnat de primer curs està tot convocat a participar-hi, ja que es tracta d’una activitat dins del seu horari docent habitual (i no requereix inscripció prèvia).

La sessió del dimecres 26 està oberta a tot l’alumnat de quart, per tal que el màxim nombre d’estudiants es pugui beneficiar d’aquesta oportunitat. Tot i així, serà necessària la inscripció prèvia, ja que les places són limitades.

Donat el valor de l’esdeveniment, us encoratgem a aprofitar l’oportunitat per a que us permeti encarar la vostra carrera professional amb èxit!

Reserveu la vostra plaça inscrivint-vos en aquest link (inscripció per l'alumnat de quart curs):