Eleccions
Facultat de Medicina
Eleccions a Degà o Degana de la Facultat de Medicina 2025
Les eleccions a degà o degana estan regulades, de MANERA TRANSITÒRIA (a partir de l'entrada en vigor de la LOSU), pel Títol II del Reglament Electoral de la UAB (eleccions a rector/rectora).
DOCUMENTACIÓ
CENS ELECTORAL
Consulteu el cens electoral: 22 de maig
Termini de reclamacions al cens provisional: del 23 al 27 de maig
Envieu un correu a dg.medicina@uab.cat adjuntant el model de Formulari de reclamacions al cens
Publicació del cens definitiu: 30 de maig
CANDIDATURES
Termini per a la presentació de candidatures: del 23 de maig al 5 de juny
Les candidatures s'han de presentar per escrit al Deganat d'acord amb el Model de presentació de candidatura
Proclamació provisional dels candidats: 6 de juny.
Termini per a presentar reclamacions a la proclamació de les persones candidates: del 9 de juny a l’11 de juny
Per reclamacions de la proclamació de candidats/es, envieu un correu a dg.medicina @uab.cat adjuntant el Model de reclamació de proclamació de candidatures
Proclamació definitiva de les persones candidates: 13 de juny
VOTACIÓ ELECTRÒNICA
Període de campanya electoral: del 13 de juny al 9 de juliol
Votació: del 8 de juliol (10:00 h) al 9 de juliol (13:00 h)
RESULTATS
Publicació dels resultats provisionals: 10 de juliol
Període per a la presentació als resultats provisionals: Del 11 de juliol al 14 de juliol
Per presentar reclamacions als resultats provisionals de les eleccions, envieu un correu a dg.medicina @uab.cat adjuntant el Model de reclamació de resultats provisionals.
Publicació dels resultats definitius: 15 de juliol
Eleccions dels membres representants dels Sector C a la Junta de Facultat i Juntes d'Unitat Docent 2025
La Junta de Facultat és l'òrgan col·legiat de govern de la Facultat i es compon de personal acadèmic (sectors A i B), d'estudiants (sector C) i de personal d'administració i serveis (sector D) de tots els ensenyaments que s'hi imparteixen, i és presidida pel Degà.
Les Juntes d’Unitats Docents són els òrgans col·legiats de cada una de les Unitats Docents de la Facultat de Medicina. La seva composició és similar a la Junta de Facultat però dins de l’àmbit de la Unitat Docent.
El mandat dels seus membres és de tres anys pels sectors A, B i D. Pel que fa als estudiants (sector C) el mandat es renova anualment mitjançant les eleccions convocades pel Degà de la Facultat.
Les seves funcions i més informació es pot trobar a la Guia Ràpida de la Facultat.
ELECCIONS 2025
En data 24 d’octubre de 2025, després de l’aprovació de la convocatòria per la Junta Permanent de la Facultat, el 25 de febrer de 2025, s’inicia el procés d’eleccions d’aquest any 2025.
. Eleccions dels membres representants del Sector C a la Junta de Facultat i Juntes d’Unitat Docent.
Les eleccions es desenvoluparan pel sistema de votació electrònica. No hi haurà votació anticipada, atès que es considera garantit en establir un termini de votació electrònica superior al d’una jornada electoral.
Trobareu més informació sobre el vot electrònic al portal: https://seuelectronica.uab.cat/votacio-e
CONVOCATÒRIA – CALENDARI ELECTORAL (doc1)
MEMBRES A ESCOLLIR (pendent)
CONSULTEU EL CENS
Publicació del cens: 24 d’octubre de 2025
ES IMPORTANT QUE COMPROVEU QUE HI ESTEU INSCRITS CORRECTAMENT PER A PODER VOTAR O PRESENTAR-VOS COM A CANDIDATS.
Podeu consultar el cens electoral al portal de votació electrònica (us haureu d’identificar amb el vostre NIU i contrasenya)
- Facultat de Medicina - Junta de Facultat i Juntes d'Unitats Docents - Sector C
SI NO HI SOU O BÉ ESTEU EN UNA CIRCUMSCRIPCIÓ EQUIVOCADA haureu de sol·licitar la vostra incorporació o bé la esmena presentant, al Deganat, el següent formulari:
- Formulari 1 (doc3)
Termini de reclamacions al Cens electoral: del 24 al 30 d’octubre de 2025
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
(Recordeu que els membres NATS no cal que presentin candidatura)
El període de presentació de candidatures és del 27 d’octubre (9:30 h) al 5 de novembre (13:00 h), presentant al Deganat o bé a la Gestió de la vostra Unitat Docent el Formulari que correspongui:
- Formulari Candidatura Sector C (col·lectiva) (doc5)
- Formulari Candidatura Sector C (individual) (doc6)
Proclamació provisional de candidatures: 5 de novembre de 2025
Formulari Reclamació candidatures (Formulari 2) (doc8)
Termini de reclamacions: del 5 al 7 de novembre de 2025
Proclamació definitiva de candidatures: 11 de novembre
VOTACIÓ ELECTRÒNICA
Del 26 de novembre (10:00 h) al 27 de novembre (12:00 h) de 2025
A través d’aquest enllaç: Seu Electrònica
- Facultat de Medicina - Junta de Facultat i Juntes d'Unitats Docents - Sector C
RESULTATS
Proclamació Provisional dels Resultats: 28 de novembre de 2025
Formulari Reclamació resultats (doc11)
Termini de reclamacions: del 28 a l’1 de desembre de 2025
Proclamació Definitiva dels Resultats: 3 de desembre de 2025