Detall d'activitat
16:00
Inici del Diploma d'Especialització Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience
Descripció:
Aquest itinerari forma a les persones responsables i/o directives de projectes aportant eines especials en les àrees de Revenue, Màrqueting, Ventes i Customer Experience perquè puguin analitzar, dirigir, desenvolupar, implementar i fer un seguiment a projectes turístics amb una estratègia integral que s'adapti a les necessitats reals de cada projecte.
Objectius
- Capacitar als gestors digitals integrats en equips directius que hauran de donar resposta al repte de la digitalització en les empreses del sector turístic.
- Dotar d'eines especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler que han de permetre resoldre amb la millor eficiència la complexitat dels canvis als quals les organitzacions s'enfronten en un mercat internacional.
- Adquirir una visió integral de la gestió empresarial, que englobi les àrees de més rellevància dins de l'empresa i orientades als mercats mundials.
- Integrar els coneixements suficients en la seva pràctica professional per resoldre les problemàtiques d’aquesta actuació.
Ubicació: Online
Data: Dilluns 13, Gener de 2025 - 16:00h
Data fi: Dimecres 15, Gener de 2025 - 20:00h
Organitzador: Àrea de Formació Permanent de l'Escola FUAB Formació
Telèfon: +34 93 592 97 10
Correu electrònic: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat