• Màster de Formació Permanent UAB
  • Preu: 4800 €
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: En línia
La comunicació està en constant canvi i evolució, de manera que les persones que vulguin desenvolupar-se en aquest àmbit necessiten una formació i actualització dels coneixements constants per ser professionals competitius.
Les noves tecnologies i la digitalització promouen encara més la rapidesa d'aquests canvis, on la convergència entre el digital i el físic té una gran importància, sent aquest actualment un factor rellevant en tota estratègia de comunicació.
D'això sorgeix l'experiència phygital, marc en què multitud d'empreses s'esforcen per desenvolupar estratègies i accions de comunicació en què la combinació de les dues realitats configuren experiències inoblidables per al consumidor.
Combinem les dues realitats, el món online i el món offline, estant tots dos presents en totes les àrees o temàtiques que es desenvolupen en el mateix, configurant estratègies de comunicació integral per aconseguir uns objectius concrets de màrqueting i comunicació.
El programa ofereix a l'alumnat la preparació per fer un salt en el desenvolupament de la seva carrera professional i afrontar reptes futurs en l'àmbit de la comunicació per assolir els seus objectius professionals.
La formació va enfocada a que l'alumnat pugui desenvolupar la seva carrera professional en departaments de comunicació d'empreses anunciants i en consultores o agències de comunicació i relacions públiques.

Sortides professionals

Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses: agències i consultores de relacions públiques, agències de comunicació, departaments de comunicació corporativa, departaments de relacions públiques internes, gestió d'esdeveniments corporatius, departament de màrqueting, brand manager, Direcció de Comunicació , Direcció de Comptes (agència), gestor de patrocini i mecenatge.

Pràctiques

El programa ofereix als seus alumnes la possibilitat de realitzar pràctiques professionals en gabinets de comunicació, empreses de Relacions Públiques i departaments de Comunicació. Aquestes pràctiques són de caràcter optatiu i s'estableixen sota conveni.

El nombre d'ofertes de pràctiques està en funció de les necessitats de les empreses amb les que col.labora el programa.

Des de la coordinació es fa un exhaustiu seguiment per assegurar que les pràctiques que realitzen els nostres alumnes estan d'acord amb els continguts, donat que són complementàries a la formació que s'ofereix en el programa.

L'objectiu d'aquestes és que l'alumne pugui veure aplicats els coneixements que s'imparteixen en la realitat professional.

Algunes de les funcions que desenvolupa l'alumnat a les pràctiques, són les següents:
- Redacció de notes de premsa, trucades a periodistes.
- Redacció de continguts per a mitjans socials (blogs corporatius de clients, pàgines corporatives en xarxes com Facebook, Linkedin, Twitter).
- Actualització de bases de dades de periodistes i mitjans.
- Interacció via email, comentaris i twitter amb blocaires i influenciadors.
- Assistència en l'organització d'esdeveniments de clients i esmorzars de premsa.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Jesica Menendez

Telèfon: 935814468

Informació addicional

Vols rebre més informació?