• Diploma d'Especialització UAB
  • Preu especial 4050 €
    Col·lectiu d'aplicació: Estudiants i Exestudiants d'EINA
    Preu especial 4050 €
    Col·lectiu d'aplicació: Socis de col·legis i associacions professionals vinculats al disseny i l’art
  • Idioma de docència: Castellà (90%), Català (10%)
  • Lloc: EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona (centre adscrit)
Des de fa 20 anys EINA forma il·lustradors a través dels seus postgraus en il·lustració. Després de nou edicions, el curs d'especialització en Il.lustració creativa i tècniques de comunicació visual, curs de referència en l'àmbit de l'ensenyament superior de la il.lustració professional, s'instaura com a diplomatura de postgrau.

Eina entén que la il·lustració s'ha convertit en un recurs visual imprescindible dels mitjans de comunicació (sobre paper audiovisuals o en suport digital) i per això s'erigeix com a catalitzador que recull i posa en contacte les diferents procedències, inquietuds ambicions i maneres de fer que coexisteixen en un sector tan divers.

Els cursos de postgrau d'il·lustració d'Eina (tan el de creativa com el d'infantil) tenen per objectiu ser un punt de trobada al voltant de la il·lustració des d'on es puguin crear les condicions adequades per a l'anàlisi, l'experimentació i la difusió. Així, les activitats dels cursos d'il·lustració van més enllà de les aules i s'expandeixen per donar lloc a publicacions, campanyes, exposicions, participació a premis, festivals o accions solidàries.

Aquesta diplomatura de postgrau es fa en una ciutat de referència en el món del disseny i de la il·lustració com és Barcelona i en l'ambient creatiu d'Eina fundada l'any 1967. Eina acumula una àmplia experiència de dedicació a un ensenyament obert, innovador i relacionat amb els corrents internacionals en l'àmbit del disseny i l'art.

Com a centre d'estudis superiors Eina planteja les seves activitats d'acord amb paràmetres de rigor acadèmic i capacitat d'anàlisi del context, fomentant la creació i el debat cultural.

Sortides professionals

- Il.lustrador per a premsa (revistes i diaris).
- Il.lustrador per a publicitat i disseny gràfic.
- Il.lustrador de llibres per a adults i/o per a nens.
- Il.lustrador per a animació.
- Director d'art.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona

Carla Bufí Pozo

Telèfon: 932030923

Informació addicional

Vols rebre més informació?