• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3803/12
  • 12a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 10 ECTS
  • Inici: 13/01/2025
  • Final: 21/03/2025
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 920 €
  • Preu especial 874 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB Graduats o màster
    Preu especial 892 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni FUAB de Cursos o mòduls
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: On line
Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic estan experimentant una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats.

D'aquesta evolució sorgeix l'E-tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC a la indústria turística.

Les TIC representen la base per a la gestió de les relacions amb els clients (CRM o Customer Relationship Management), pel que comporten el redisseny de l'organització i dels seus processos, perquè mitjançant la personalització i adaptació de la seva oferta, l'empresa pugui satisfer òptimament les necessitats dels clients, generant relacions de lleialtat a llarg termini.

Aquest curs ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda nacional o internacional, permetent així augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.


Informació complementària

- Curs 100% online i en castellà.
- El curs forma part dels itineraris en Direcció i Gestió de Màrqueting Turístic i Revenue Management i Màrqueting Digital.
- Formació bonificable a la Fundació Tripartida (FUNDAE).
- Places limitades.

Continguts

Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic estan experimentant una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats.

D'aquesta evolució sorgeix l'E-tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC a la indústria turística.

Les TIC representen la base per a la gestió de les relacions amb els clients (CRM o Customer Relationship Management), pel que comporten el redissenyi de l'organització i dels seus processos, perquè mitjançant la personalització i adaptació de la seva oferta, l'empresa pugui satisfer òptimament les necessitats dels clients, generant relacions de lleialtat a llarg termini.

Aquest curs ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda nacional o internacional, permetent així augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.

Itineraris

AAquest curs-mòdul forma part del Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i dels seus postgraus d'especialització (4329 i 4332):

- Diploma d'Especialització en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional
- Diploma d'Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Sortides professionals

- Direcció de Màrqueting
- Direcció de Vendes
- Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
- Direcció de Comerç Electrònic

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

FUAB Formació. Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Gestió Acadèmica

Telèfon: 935929710

Informació addicional

https://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-de-especializacion/oferta-de-cursos/todos-los-cursos-de-especializacion-1345844150111.html

Més informació

Vols rebre més informació?