Vés al contingut principal

Esdeveniment final ClearFarm: "Animal welfare at the heart of the food chain in Europe"

Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

• Inici: 14 feb. 2024 11:00
  • TownHall Europe · 5 Square de Meeûs 1000 (Brussel·les)

Després de quatre anys d'investigació, el projecte ClearFarm, liderat per investigadors del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB, entra en la seva fase final en un moment clau per a la producció ramadera d'Europa, enmig d'una mobilització de diferents sectors socials i econòmics a favor d'una revisió de la legislació europea vigent en matèria de benestar animal.

Convençuts de la necessitat de posar el benestar animal i la sostenibilitat al centre de les polítiques que regulen la producció d'aliments d'origen animal per al consum humà, ClearFarm organitza un esdeveniment que, a més de presentar els resultats del projecte, reunirà els actors clau de diferents àmbits d'Europa per reflexionar sobre l'ús de les noves tecnologies per millorar el benestar animal al llarg de la cadena alimentària.

L'acte es celebrarà el 14 de febrer a les 11h presencialment a Brussel·les, però també es retransmetrà en línia per Youtube.

Demostració pràctica

Una demostració pràctica, dissenyada per familiaritzar el públic general amb el potencial del sistema ClearFarm, servirà per descriure el procés complet de desenvolupament i els detalls de funcionament de la plataforma.

La presentació anirà a càrrec dels líders de les diferents etapes de treball: Xavier Manteca, Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB, coordinador del projecte; Elisabetta Canali, de la Universitat de Milà; Eddie Bokkers i Paul Ingenbleek, de la Universitat de Wageningen (WUR); Joan Serra, del Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions de la UAB, i Jarkko Niemi, de l’Institut de Recursos Naturals de Finlàndia (LUKE).

Tant per assistir a l'esdeveniment, com per seguir-lo en línia es requereix inscripció prèvia, a través d'aquest enllaç.