Sala de premsa Premsa i mitjans

Últimes places per als màsters i postgraus UAB 2019-2020!

master-globed-erasmusplus
Consulta al web de la UAB l'oferta completa de màsters oficials i de màsters i postgraus propis. La majoria de programes ja han tancat l’admissió, però encara en trobaràs que inicien el primer trimestre de 2020. Últimes places!

26/07/2019

La UAB ofereix més d'un centenar de màsters oficials dividits en 17 àrees d'interès, que aporten a l'estudiant una formació avançada, orientada tant a l'especialització professional com a la iniciació a la recerca. L'admissió per al curs 2019-2020 està gairebé complerta, però encara poden quedar places en algun màster: contacta directament amb el programa a través de la seva fitxa al web de la UAB. A l'oferta de màsters oficials trobaràs una fitxa de cada màster amb els objectius, les competències, el pla d'estudis i les sortides professionals. Per a resoldre qualsevol dubte, contacta directament amb la coordinació del màster.

La UAB ofereix també un ampli catàleg de màsters i postgraus propis. Més de 500 programes entre màsters, diplomatures de postgrau i cursos d'especialitzacióEl calendari d'admissions depèn de cada programa i, en molts casos, l'admissió per al curs 2019-2020 encara està oberta. Trobaràs tota la informació detallada a la fitxa web de cada programa. A més, davant de qualsevol dubte també pots contactar directament amb la coordinació omplint el formulari que trobaràs a totes les fitxes.

Pràctiques professionals, docència online i estudis en anglès: La UAB respon al model anglosaxó d’universitat de campus, amb la majoria dels programes presencials. No obstant, en els últims anys el catàleg de màsters i postgraus reflecteix també l'aposta per oferir, a més, una formació de qualitat en modalitat online. La incorporació als plans d'estudi de pràctiques curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives) mostra també la creixent orientació de nombrosos màsters i postgraus cap al foment de la inserció professional. Finalment, la UAB reforça la seva vocació internacional amb una major presència de l'anglès a les aules i de programes impartits al 100% en anglès, així com de màsters i postgraus amb mobilitat internacional.

L'oferta de màsters i postgraus UAB, tant en relació als màsters oficials com en relació als màsters i postgraus propis, constitueix una aposta estratègica de la Universitat Autònoma de Barcelona per contribuir al progrés social mitjançant la formació dels professionals, investigadors i emprenedors que requereixen els sectors econòmics i socials més innovadors. Una inversió en la teva carrera professional amb la garantia de la UAB, la millor universitat de l'Estat espanyol a la majoria de rànquings internacionals (tots els rànquings UAB).

A més, si ets Alumni UAB fes-te Alumni Premium i gaudeix d'un 10% de descompte en tots els màsters propis i postgraus UAB i en tots els màsters oficials (no subvencionats) de la Fundació UAB. Més de 300 programes amb descompte directe a la matrícula.

Més informació:
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB
Cursos d'especialització UAB
Màsters i postgraus online
Màsters i postgraus en anglès
Màsters i postgraus amb mobilitat internacional