Sala de premsa Premsa i mitjans

Visites al Campus en versió Youtube

Visites al Campus UAB

Dues UABers youtubers, l’Anna Ventura i la Sandra Lleida, visiten el campus de la UAB... però en comptes de fer vídeos de boomers, fan vídeos facheros, tipus Youtube. Estem d'estrena!

09/03/2021

La temporada 1 se centra en fer una visita a cada facultat i escola de la uni i parlar amb UABers de tots els centres

A la primera temporada de les Visites al Campus, l'Anna Ventura i la Sandra Lleida visiten les 13 facultats de la uni. A cada episodi, en menys de 5 minuts, visiten un centre i parlen amb els “UABers”: una espècie indígena del campus de la UAB formada per estudiants, professores i professors i personal d'administració i serveis. Sense sortir de Youtube, descobriràs les instal·lacions i els graus de cada facultat, i també com són les millors farres de cada centre, però sobretot totes les coses que no et pots perdre quan tu també siguis UABer!

Ja tenim publicats els primers vídeos. Visita’ns sovint que n’estem preparant molts més... o subscriu-te al nostre canal de Youtube!

Visites al Campus - Temporada 1

Com són les instal·lacions de la UAB? I com és la vida a cada facultat? Des dels platós de Comunicació al jardí japonés de Traducció, des del ramat d'ovelles que pastura ben aprop de Veterinària fins els microscopis d'última generació de Ciències i Biociències... La primera temporada de les Visites al Campus amb la Sandra Lleida i l'Anna Ventura et permet posar els peus a la uni sense sortir de Youtube, però, sobretot, aprofitem per explicar-te de primera mà, entrevistant UABers de totes les facultats, quins són els secrets més ben guardats de cada centre que no et pots perdre quan estudïis al campus.

La pandèmia no ens ha permès aquest 2021 convidar els futurs estudiants a descobrir el campus i les facultats de la UAB en primera persona, en activitats com les Portes Obertes o el Dia de les Famílies. Moltes d'aquestes activitats les estem convertint en online, per exemple la Fira virtual de graus, però en el cas de les Visites al Campus hem fet una aposta diferent: convertir l'activitat en un contingut. Un contingut fresc i proper, gens institucional, que et permeti posar un peu al campus de la mà de les persones que se'l conèixen millor a cada centre.

La Sandra Lleida i l'Anna Ventura són estudiants de Periodisme a la UAB. Van superar un càsting molt exigent per incorporar-se en una estada en pràctiques a l'equip de comunicació i de promoció de la Universitat per fer realitat aquest projecte, en estreta col·laboració amb les facultats i escola del campus i amb els equips d'Audiovisuals i Multimèdia i de Promoció de la UAB. Estem molt contents d'estrenar la primera temporada de les Visites al Campus versió Youtube, però encara estem més contents que tot el que veureu als vídeos ho hem fet gràcies a l'empenta d'una tribu molt especial: els UABers.

Més info per ser UABer pas a pas:
T'esperem a la UAB
Visites al Campus amb la Sandra Lleida i l'Anna Ventura