Sala de premsa Premsa i mitjans

Un documental de la UAB, premiat al festival DocsBarcelona

Imatge del Documental La Ermitaña, del màster en teoria i pràctica del documental creatiu

La 24a edició del festival DocsBarcelona ha distingit el documental La ermitaña, una peça que reflexiona al voltant de la solitud i la manera de mirar el món. El documental ha estat dirigit per Anna Hanslik, alumna del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB.

31/05/2021

El documental La ermitaña, dirigit per Anna Hanslik, alumna del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB, ha guanyat el premi en la categoria DOC-U en la 24a edició del festival DocsBarcelona, celebrat el passat 29 de maig.

La ermitaña narra les experiències de dues persones que viuen aïllaments totalment diferents, un voluntari i un altre impost, i reflexiona sobre com la solitud determina la nostra manera d'observar i sentir el món que ens envolta.

El premi DOC-U consisteix en un guardó i 1000€ en material de lloguer d’equip de rodatge patrocinat per 16nou.

Més informació:

DocsBarcelona

Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Educació de qualitat
  • Aliança pels objectius