Sala de premsa Premsa i mitjans

Tres professors de la UAB, al capdavant de la Societat Catalana de Llengua i Literatura

ProfesFilologiaDireccioIEC
D'esquerra a dreta: D.Casals, F.Foguet i M.Bacardí.

Els professors del Departament de Filologia Catalana Daniel Casals i Martorell i Francesc Foguet i Boreu, i la professora del Departament de Traducció i d’Interpretació Montserrat Bacardí i Tomàs, han estat elegits president, secretari i vocal, respectivament, de la Junta de la Societat Catalana de Llengua i Literatura, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

12/01/2021

Els professors del Departament de Filologia Catalana Daniel Casals i Martorell i Francesc Foguet i Boreu, i la professora del Departament de Traducció i d’Interpretació de la UAB Montserrat Bacardí i Tomàs, han estat elegits president, secretari i vocal, respectivament, de la Junta de la Societat Catalana de Llengua i Literatura (SCLL), filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

Aquesta renovació de la Junta és resultat de la votació electrònica entre els socis i les sòcies de la Societat Catalana de Llengua i Literatura, que es va dur a terme entre el 13 i el 27 de novembre de 2020, tal com es va comunicar en l’Assemblea anual, celebrada telemàticament el passat 27 de novembre. En aquesta reunió del màxim òrgan de la SCLL van aprovar la memòria d’activitats realitzades el 2020 i les activitats previstes per al 2021.

Daniel Casals, que pren el relleu de Manuel Llanas, ha estat vicepresident de la Societat Catalana de Llengua i Literatura entre 2015 i 2020 i vocal entre 2012 i 2015. Francesc Foguet n’ha estat vocal entre 2015 i 2020 i ara relleva Hèctor Moret com a secretari. Montserrat Bacardí és, des de 2019, membre de l’Institut d’Estudis Catalans, adscrita a la Secció Històrico-Arqueològica, i és vocal de la Societat Catalana de Llengua i Literatura des de 2015.