Sala de premsa Premsa i mitjans

S'obren les inscripcions a la competició d'emprenedoria 'Imagine Express 2021'

Imagine Express 2016

La iniciativa compta amb l'impuls del programa UAB-Emprèn i promou el talent emprenedor jove en l'àmbit de la telefonia mòbil. Els participants hauran de desenvolupar, en grups de tres, una aplicació durant un viatge de tren entre Barcelona i París. Inscripcions fins el 10 de maig.

19/03/2021

Arriba una nova edició del programa d'emprenedoria Imagine Express, una competició de quatre dies que se celebra durant un viatge en tren entre Barcelona i París, i que vol descobrir i promoure el talent innovador i emprenedor en el sector de la telefonia mòbil. Enguany tindrà lloc del 25 al 28 de juny.

Durant la competició, els participants hauran de desenvolupar, en equips de tres integrants, una aplicació mòbil adreçada als sectors estratègics de la salut, les finances, la sostenibilitat o la innovació social. El concurs seleccionarà participants (dreamers) de perfils pluridisciplinaris: enginyers informàtics (developer), innovadors (creative mind) i economistes de l’àmbit de l’administració d’empreses (business profile).

Les idees es presentaran a París, on s'escollirà el millor equip de cada categoria: els quatre rebran finançament i mentoratge per desenvolupar el seu projecte. Un cop a Barcelona, els projectes es presentaran al Mobile World Congress i s’instal·laran en incubadores de la ciutat per al seu desenvolupament.

Imagine Express és una iniciativa d'Imagine Creativity Center en col·laboració amb Barcelona Mobile Capital, i compta amb el suport del Consell Social de la UAB, i també del Vicerectorat d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB a través del Servei d’Ocupabilitat de la UAB i el seu programa de Generació d’Idees UAB-Emprèn, que n’és partner oficial.

Cal inscriure’s en aquest enllaç abans del 10 de maig en una de les tres categories: com a developer, creative mind o business profile.

És imprescindible confirmar la participació a uab.empren@uab.cat, indicant les dades personals. A més, UAB-Emprèn oferirà assessorament per preparar la candidatura i/o el vídeo.

La participació en aquest concurs és totalment gratuïta i les despeses del viatge i l’allotjament estan cobertes. A més, es garanteix l'aplicació de totes les mesures necessàries contra la Covid-19 per garantir la seguretat de la competició.