Sala de premsa Premsa i mitjans

Els màsters oficials redueixen el preu de matrícula

Fira Virtual de másters, postgraus i doctorats UAB

El nou decret de preus públics universitaris per al curs 2021-2022 inclou una baixada substancial del preu públic del crèdit dels màsters oficials, que s’estableixen en els 27,67 €. Això implica que fer un màster oficial de 60 crèdits ECTS costarà aproximadament uns 1.660 €, als quals cal sumar les taxes de matrícula corresponents (prop de 140 €): aproximadament 1.000 € menys que el que costava aquesta mateixa matrícula l’any passat.

14/07/2021

El passat 29 de juny el Govern català va aprovar el decret de preus públics universitaris per al pròxim curs 2021-2022, això inclou una baixada substancial del preu públic del crèdit dels màsters oficials.

El Govern català va aprovar el 29 de juny el decret de preus públics universitaris per al pròxim curs 2021-2022. Inclou una baixada substancial del preu públic del crèdit dels màsters oficials, que s’estableixen en els 27,67 €. Això implica que fer un màster oficial de 60 crèdits ECTS costarà aproximadament uns 1.660 €, als quals cal sumar les taxes de matrícula corresponents (prop de 140 €): aproximadament 1.000 € menys que el que costava aquesta mateixa matrícula l’any passat.

Aquesta és la teoria, però hi poden haver variacions entre els diversos màsters oficials, en funció de diverses casuístiques. Al web de la UAB veuràs el preu per crèdit de cada màster a la seva fitxa, a l’apartat de màsters oficials. També pots consultar el simulador de preus o la informació de preus dels estudis de màster oficial.

L'oferta de màsters i postgraus UAB, tant en relació amb els màsters oficials com en relació els màsters i postgraus propis, constitueix una aposta estratègica de la Universitat Autònoma de Barcelona per contribuir al progrés social mitjançant la formació dels professionals, investigadors i emprenedors que requereixen els sectors econòmics i socials més innovadors. Una inversió en la teva carrera professional amb la garantia de la UAB, situada a la posició 182 al darrer THE World University Ranking (THE WUR 2021) (tots els rànquings UAB).

Més informació:
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB
Màsters i postgraus UAB
Màsters i postgraus online
Màsters i postgraus en anglès