Sala de premsa Premsa i mitjans

L'Institut d'Estudis del Treball analitza l'impacte laboral de la pandèmia

Estudiants

La jornada tindrà lloc el 22 de gener a les 9:30 h, i abordarà l’impacte de la pandèmia sobre el treball i les relacions laborals.

15/01/2021

L’Institut d’Estudis del Treball de la UAB organitza la novena edició de les seves jornades anuals, que tindran lloc el proper 22 de gener a les 9:30 h de forma virtual. Aquest any, l’acte es celebrarà sota el títol "De la gran recessió a la pandèmia: impacte sobre el treball i les relacions laborals”L’objectiu de la jornada és afavorir el debat i la reflexió conjunta entorn a l’impacte dels canvis en les formes d’ocupació i treball sobre les relacions laborals i les condicions de treball i salut, amb el rerefons de la pandèmia de la COVID-19.

Des d'una perspectiva multidisciplinària, la jornada es dividirà en tres taules diferents que tractaran tres aspectes que il·lustren aquests canvis en les formes de treball i d’ocupació. En primer lloc, s’abordarà l'impacte de la digitalització sobre el treball i les relacions laborals; en segon lloc, es destacaran els reptes del teletreball; i finalment, es reflexionarà sobre l'impacte de la pandèmia des de tres vessants: el treball i les condicions de salut, les relacions de gènere en la vida quotidiana i els reptes que presenta en les relacions d’ocupació i de treball.

La sessió estarà oberta a tothom, però cal inscriure’s prèviament a través del següent formulari

Més informació: IX Jornades IET: De la gran recessió a la pandèmia