Sala de premsa Premsa i mitjans

Els Concerts de Nadal de la UAB es portaran a terme amb un streaming en directe

IMG_concertsNadal2020

Les funcions dels concerts de Nadal a la UAB tindran lloc el 16 i el 17 de desembre a la Sala Teatre UAB, sense públic presencial, i es podran seguir en directe a través del web de Cultura en Viu i d’UAB Campus Mèdia

10/12/2020

Els Concerts de Nadal de la Universitat Autònoma de Barcelona es realitzaran els dies 16 i 17 de desembre mitjançant un streaming en directe. Aquest any la situació sanitària i les restriccions han fet que una de les tradicions anuals de la universitat s’hagi hagut d’adaptar a un nou format i hagi hagut d’oferir un espectacle atípic. Les funcions del Cor, el Cor de Cambra i l’Orquestra de la UAB es podran visualitzar al web de Cultura en Viu i d’UAB Campus Media i seran enregistrades a la Sala Teatre UAB.

El concert del Cor i del Cor de Cambra de la UAB (ambdues formacions dirigides per Poire Vallvé) tindrà lloc el dimecres 16 de desembre a les 15:00 h de la tarda i comptarà amb un repertori variat. El Cor interpretarà diferents peces que van des de cançons tradicionals a temes contemporanis d’autors com Silvio Rodríguez. El Cor de Cambra, per la seva part, cantarà ‘Cantares’, de Joan Manuel Serrat i Antonio Machado, amb un arranjament de Liliana Cangiano.

El concert de l’Orquestra de la UAB es portarà a terme el dijous 17 de desembre a les 13:45 h de la tarda. El grup estable està dirigit per Jesús Badia i farà una interpretació de dues peces molt diferenciades: la Simfonia n.83 “La Poule” (els seus quatre moviments complets), del compositor austríac Joseph Haydn, i la banda sonora de la pel·lícula Cinema Paradiso, de l’italià Ennio Morricone.

Programa de mà dels Concerts de Nadal.

Podreu veure els concerts realitzats al nostre canal de Youtube. Concert del Cor i Cor de Cambra de la UAB i Concert de l'Orquestra de la UAB.

Per resoldre qualsevol dubte o demanar més informació no dubteu en consultar a l’equip de Cultura en Viu mitjançant el correu cultura.enviu@uab.cat.