Sala de premsa Premsa i mitjans

El Taller d'Escriptura Creativa celebra Sant Jordi publicant 3 nous relats al blog "Lugares Comunes"

Imatge difusió blog Escriptura Creativa

El blog "Lugares Comunes" té com a objectiu donar a conèixer algunes de les creacions dels alumnes del taller i està gestionat pel professor Jordi Gol.

12/04/2021

El Taller d'Escriptura Creativa de la UAB celebra aquest any Sant Jordi amb la inclusió de 3 nous relats al blog "Lugares Comunes ". Aquest portal té com a finalitat posar en pràctica els coneixements dels alumnes del taller i donar a conèixer algunes de les seves creacions al món. A més, els amants de la lectura trobaran també a la web entrevistes a autors, així com recomanacions i ressenyes de llibres.

Aquest any, els textos publicats el dia de Sant Jordi han estat diversos i pertanyen al gènere de la narrativa. "Partes de un sagrario", de Lluís Busquets, "El cantar del cor", de Laia Català, i "Ese último viernes", de Gemma Reina Lara duen a terme experiments amb elements del text com el punt de vista i són una bona representació del talent i dedicació dels estudiants de taller. Aquestes noves publicacions són només alguns exemples dels textos que es poden trobar a la web, que porta activa amb les aportacions literàries dels alumnes des de 2014.

El Taller d'Escriptura Creativa (en línia) és una activitat de formació artística que busca donar als estudiants recursos per millorar la seva expressió escrita i buscar una veu literària pròpia. Es tracta d'un taller virtual que està tutoritzat per Jordi Gol, Cap de Redacció de la Revista Quimera i responsable de l'editorial barcelonina Paral·lel Sud Edicions. L'activitat té el reconeixement acadèmic de 2,5 crèdits ECTS i compta amb un format de nivell avançat d'octubre a desembre.

Pots conèixer més detalls sobre l'activitat a l'entrevista a Jordi Gol publicada al canal de YouTube de Cultura en Viu. Per resoldre qualsevol dubte o demanar més informació sobre els tallers de formació artística no dubteu en consultar a l'equip de Cultura en Viu mitjançant el correu cultura.enviu@uab.cat.