Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
La direcció de comunicació |
15 ECTS |
Obligatòria |
Gestió dels valors intangibles |
12 ECTS |
Obligatòria |
Estratègies de comunicació de màrqueting integral i aplicació de noves tecnologies en la comunicació de les organitzacions |
12 ECTS |
Obligatòria |
Planificació estratègica de la comunicació integral |
6 ECTS |
Obligatòria |
Treball de fi de Màster |
15 ECTS |
Obligatòria |
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
- Gestionar amb eficiència la comunicació de les organitzacions en general.
- Adquirir responsabilitat executiva.
- Desenvolupar habilitats directives.
- Generar eficiència comunicativa en els discursos orals, escrits.
- Sabe gestionar l'administració pressupostària d'un departament de comunicació.
- Realitzar la planificació estratègica de la comunicació empresarial i institucional.
- Establir habilitats i criteris en l'aplicació de les diferents tècniques de comunicació empresarial.
- Desenvolupar capacitat de gestió dels actius intangibles.
- Adquirir capacitat de relació amb els públics d'interès (stakeholders).
Competències transversals
- Generar actituds ètiques i de responsabilitat en l'exercici de la professió.
- Conèixer, planificar i implementar estratègies de recerca i innovació (R+D).
- Estructurar i gestionar el treball en equip.
- Promocionar l'aprenentatge autònom i continu.
- Desenvolupar aptituds per a la gestió i el lideratge.
- Adquirir capacitat empàtica en les relacions humanes.
- Fomentar habilitats en les relacions interpersonals.
- Gestionar eficientment el coneixement.
- Ser creatius en la resolució de problemes.
- Desenvolupar capacitat d'anàlisi i síntesi.
- Adquirir coneixement en el maneig de les TIC (noves tecnologies d'informació i la comunicació).
- Treballar el domini del llenguatge oral i escrit: expressió i comprensió.
- Generar capacitat per treballar en contextos interculturals.
Títol que s'obté
Màster de Formació Permanent en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional