Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Online)

Les empreses i les institucions requereixen avui més que mai experts en comunicació capaços d'articular estratègies que generin una reputació corporativa positiva i una relació de confiança amb els seus públics d'interès

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 1104 i Edició: 23

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 31/03/2023 al 16/03/2024

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

- Curriculum vitae

Requisits d'accés

S'adreça a llicenciats, diplomats i/o graduats universitaris

Criteris de selecció

Els criteris de selecció que s'han establert per adjudicar les places són, el currículum acadèmic i professional, així com la data en què es presenta la sol.licitud d'inscripció. Dins d'aquestes dues dades les preferències s'estableixen tenint en compte els següents punts:

- Llicenciats i/o graduats en comunicació amb experiència professional com a comunicadors.
- Nous llicenciats i/o graduats en comunicació.
- Llicenciats i/o graduats d'altres disciplines amb experiència professional en el camp de la comunicació.
- Llicenciats i/o graduats d'altres disciplines que volen iniciar-se en l'especialitat de comunicació.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?