• Diploma d'Especialització UAB
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2950 €
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació, Bellaterra (Barcelona)
El diploma d'especialització en Comunicació de Moda i Luxe té un perfil professionalitzador i està concebut per a aquelles persones que volen especialitzar-se en un mercat clarament creixent i que necessita de professionals qualificats en el seu àmbit d'actuació.
El diploma d'especialització es divideix en sis mòduls docents que comprenen des de les bases del mercat de moda i luxe, la creació d'estratègies, la implementació en tàctiques i accions dins del màrqueting i la comunicació 4.0, fins a la gestió de les habilitades directives. Dins dels sis mòduls s'inclou el treball final.
Actualment la demanda de professionals especialitzats és superior a l'oferta dels mateixos el que es tradueix en un alt nivell d'ocupabilitat i un nivell de retribució superior a altres àmbits de la comunicació.
El sector del luxe representa el 4% del PIB europeu, la moda el 2,8 a nivell nacional i la Ommicanalidad serà la norma durant els anys.
Com deia Coco Chanel, "el luxe és una necessitat que comença quan s'acaba la necessitat"
L'alumnat que realitzi el diploma d'especialització obtindrà una sòlida formació profesonalizadora basada en el mètode del cas i en l'experiència del quadre docent.

Sortides professionals

- Departaments de màrqueting i comunicació:
- Brand Manager de moda i luxe.
- Responsables de Ommicanalidad del sector.
- Product Manager de moda i luxe.
- Direcció de màrqueting i comunicació en empreses de moda i luxe per àrees d'especialització.
- Direcció comercial
- Supply Chain Manager.
- Periodisme de moda i tendències.
- Gabinets de comunicació especialitzats.
- Responsables de promoció i comunicació en institucions.
- Direcció creativa en disseny de productes i comunicació.
- Direcció de franquícies i botigues pròpies.
- Community Manager.
- Gestor d'establiments online

Pràctiques

Inicialment no s'ofereixen, però a través de la direcció del diploma d'especialització es treballarà per a intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat). Pràctiques opcionals.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Jesica Menendez Signorini

Telèfon: 935814462

Vols rebre més informació?