Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.
Inscripció online o presencial
Pots sol·licitar l'admissió de manera online o presencial.
Inscripció online:
Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3844 i Edició: 7
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets o has sigut estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció a la part inferior d'aquesta pàgina):
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual del NIU i el manual d'inscripció):
Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continua.fuabformacio@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.
Inscripció presencial:
També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; mail: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat
Dates d'inscripció
del 15/09/2024 al 15/12/2024
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)
Full d'inscripció per accés sense titulació universitària
(Aquest document s'ha d'adjuntar en el moment de la inscripció).
Requisits d'accés
Els estudis van dirigits a:
- Titulats universitaris d'àmbits relacionats amb la gestió de la qualitat i la seguretat de processos.
- Responsables de processos industrials
- Responsables de la implantació i auditoria de Sistemes de Gestió de la Qualitat (QMS).
- Altres professionals vinculats a les certificacions de qualitat.
- Professionals de la qualitat d'organitzacions públiques i privades.
La Coordinació del Programa podrà valorar laccés dalumnes sense titulació universitària però amb perfils amb una àmplia experiència professional i/o una forta vinculació amb el mercat laboral.
Caldrà acreditar lexperiència professional en làmbit, amb un mínim de 3 anys realitzant tasques vinculades a les de tècnics de l'àrea de qualitat d'organitzacions privades i públiques; formadors d'auditors interns QMS; assessors i formadors de qualitat; assessors i formadors ISO 9001 o altres professions que puguin acreditar les competències professionals vinculades a la disciplina del diploma.
Es podrà sol·licitar mitjançant una carta de motivació adreçada a la Coordinació del Programa,
acompanyada duna de les següents opcions:
- Certificat/Diploma del títol de Batxillerat o Tècnic Superior en Formació Professional + document professional (contracte laboral, certificat d'empresa, ....) justificatiu de l¿experiència professional aportada al camp de la Qualitat.
- Contracte laboral o certificat d'empresa on apareguin els anys treballats i les tasques
desenvolupades
- Vida laboral de la persona interessada
- Currículum Vitae que inclogui els mèrits que lalumnat disposi: experiència laboral en làmbit destudi, publicacions, possibles estades a l'estranger, beques i ajuts obtinguts (si escau).
Criteris de selecció
La direcció del postgrau valorarà els següents aspectes:
- Curriculum vitae.
- Actuació professional en el camp de la gestió de la qualitat i la seguretat de processos.
- Interès en la iniciació professional del candidat.
- Ordre dinscripció.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.