Personal UAB

Serveis Logístics i Administració (ASLiA)

Què cal fer en cas que es produeixi una fuita d'aigua, una caiguda o pujada de tensió elèctrica, el trencament de vidres...?

El primer que hem de fer en cas de detectar un sinistre és garantir la seguretat de les persones, si és el cas, evacuant la zona i avisant, si escau, al Servei de Seguretat i Vigilància (extensió 2525).

Un cop assegurats els béns i les persones, procedirem a posar-nos en contacte amb el/la Cap de l’SLiPI, que ens ajudarà a fer els tràmits necessaris tant per l’arranjament de l’espai com per a la tramitació de la documentació necessària per a la sol·licitud d’indemnització.

Per iniciar els tràmits amb la corredoria d’assegurances, la unitat d’administració necessita:

  • Factures d’arranjament dels espais (es pot iniciar l’expedient amb el pressupost)
  • Factures de preexistència dels béns que s’han fet malbé
  • Factures de reposició dels béns (es pot iniciar l’expedient amb el pressupost)
  • Fotografies de la zona afectada i dels béns
  • En cas que hagi intervingut el Servei de Seguretat i Vigilància, còpia de l’informe. En cas de no haver-hi informe de seguretat, s’ha de fer una explicació dels fets: data, hora, lloc, descripció dels fets i de les seves conseqüències...

S’ha de tenir en compte que hi ha un termini màxim de set dies des del moment en què tenim coneixement dels fets per tal de fer els tràmits d’inici d’expedient amb la companyia, per tant, és aconsellable posar-se en contacte amb la unitat d’administració al més aviat possible.

En el cas dels actes vandàlics és necessària la interposició de la denúncia i avisar immediatament al Servei de Seguretat i Vigilància. No estan coberts aquells que es produeixin per tumults o vagues.