UAB Emprèn
L'emprenedoria a la UAB

Cursos en colaboración

La Universitat col·labora amb diferents institucions i entitats en l'organització de cursos, tallers, seminaris i altres accions per a la formació de l'emprenedor.

Barcelona Food & Health Entrepreneurship Program

Programa internacional de formació d'una setmana de durada i destinat a investigadors del camp de l'alimentació que vulguin transformar la seva recerca innovadora en un producte per al mercat. Aquest programa se celebra des de 2006 a la Universitat Califòrnia Davis.

Combina sessions teòriques i pràctiques sobre aspectes com la validació de mercat i de la tecnologia, validació de negoci, propietat intel·lectual i industrial i opcions de finançament. Compta amb la col·laboració d'experts de la European Patent Office, la Comissió Europea i professionals de la industria de l'alimentació.

Fòrum de Tecnologies i Innovació: solucions per a les persones dependents

Organitzat per Promoció Econòmica de Sabadell i el Parc de Recerca UAB amb la col·laboració de la Corporació Sanitària Parc Taulí. Espai dinamitzador de les relacions entre les empreses i investigadors que treballin en l’àmbit de les tecnologies socio-sanitàries. Inclourà una conferència, un marketplace per presentar les tendències en recerca i un brokerage entre els participants.

Iniciativa emprenedora

Programa impartit per la Escuela de Organización Industrial, pertanyent al Ministerio de Industria, Energía y Turismo i finançat per la Dirección General de Industria y de la Pequeña y Mediana Empresa. Adreçat a alumnes que estiguin cursant un programa de Màster a la Universitat i vulguin conèixer el procés de creació d’empreses i apropar-se a la figura de l’emprenedor.