Graus - Accés Les vies d'accés als estudis i els seus requisits

Assegurança mèdica per a estudiants de la UE

Assegurança mèdica per a estudiants de la Unió Europea

L'alumnat internacional ha d'estar cobert per una assegurança mèdica durant la seva estada en una universitat catalana.

Els ciutadans d'estats membres de la Unió Europea (o bé de Noruega, Islàndia, Liechtenstein o Suïssa) tenen dret a sol·licitar la Targeta Sanitària Europea (TSE).

Pots obtenir la targeta de manera gratuïta adreçant-te al teu organisme d'assegurança sanitària nacional, atès que cada país és responsable de produir i distribuir la targeta en el seu territori.

Tingues en compte que la TSE no cobreix l'assistència sanitària privada o els costos per repatriació.

Per obtenir l'assistència sanitària gratuïta a Espanya, els titulars de la TSE es poden adreçar al Centre d'Assistència Primària (CAP) més proper al domicili i presentar la TSE juntament amb un document que acrediti la identitat (carnet d'identitat o passaport).

Centres d'Atenció Primària a Catalunya (CAP)