La movilidad en la UAB y su encaje metropolitano

Les línies centrals d'una carretera

La edición de este año del máster en Estudios Territoriales y Planeamiento (METiP) ofrecido por el Departamento de Geografía concluye con la presentación del estudio “La movilidad en la UAB y su encaje metropolitano” en la sala de juntas del Rectorado este jueves 2 de junio a las 16h.

01/06/2022

L’edició d’enguany del màster en Estudis Territorials i Planejament (METiP) ofert pel Departament de Geografia conclou amb la presentació de l’estudi “La mobilitat a la UAB i el seu encaix metropolità” a la sala de juntes del Rectorat aquest dijous 2 de juny a les 16h.

El METIP ha consolidat el seu camí amb un programa molt aplicat, on destaca una forta integració dels seus continguts i una vocació de dotar a l’alumnat amb unes capacitats clares de competir en l’àmbit professional de la gestió i el planejament territorial.

Per aquest motiu, el treball elaborat per l’alumnat i que es presentarà davant de les autoritats, no es pot entendre sense el cicle de conferències, les diverses jornades de treball de camp, les classes i els tallers de metodologia que s’han dut a terme al llarg del darrer semestre a la Facultat de Filosofia i Lletres.