Préstec interbibliotecari: més documents gratuïts

Canvi de tarifes PI

A partir d’ara, les Biblioteques de la UAB us subministrem gratuïtament els articles que no estan disponibles en el nostres fons.

21/03/2023

Des d’aquest mes de març, la majoria dels articles i parts de monografia que no estan disponibles a les Biblioteques de la UAB seran gratuïts.

El Servei de Biblioteques de la UAB s’ha adherit a dos acords de gratuïtat on participen més de 70 biblioteques universitàries catalanes i espanyoles i per tant, podem aconseguir gratuïtament un tant per cent molt alt dels documents no disponibles a la UAB.

Les peticions dels articles o parts de monografies s’han de tramitar a través del formulari que hi ha disponible a pàgina web del Servei de Biblioteques. Rebreu els documents en pdf al vostre correu electrònic en un màxim de 72 hores hàbils, encara que en la majoria dels casos els rebreu en menys temps.

Si us cal més informació o teniu algun dubte podeu escriure’ns al Pregunt@

El Servei de Préstec Interbibliotecari és un servei que permet obtenir llibres en préstec i articles o capítols de llibres en pdf d’universitats catalanes, espanyoles i de la resta del món. D’aquesta manera les Biblioteques UAB contribuïm a l’assoliment dels objectius de la comunitat universitària, facilitant recursos d’informació de qualitat per a l’aprenentatge, la docència i la recerca.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Educació de qualitat
  • Ciutats i comunitats sostenibles