Premi Amics de les Biblioteques 2020

Pilar benejam

Aquesta tarda, a partir de les 19 h, es celebra la Festa d’AmicsUAB i el Servei de Biblioteques lliurarà el premi Amics de les Biblioteques. L'acte es podrà seguir en streaming

19/11/2020

El premi Amics de les Biblioteques s'otorga aquelles persones o institucions que han fet aportacions destacades a les biblioteques de la Universitat.

Aquesta tarda, a partir de les 19 h, es celebra la Festa d’AmicsUAB i el Servei de Biblioteques lliurarà el premi Amics de les Biblioteques a la geògrafa i pedagoga Pilar Benejam.

La Pilar va ser membre de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i va participar en l’etapa constituent de la UAB, sent una de les redactores del Manifest de Bellaterra. És experta en temes de revisió de la programació escolar en Ciències socials i ha assessorat a administracions publiques en tot el cicle formatiu. Al 1994 va ser nomenada directora de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB.

L’any 2019 va fer un donatiu a la Biblioteca d’Humanitats format per assaigs, llibres de text, articles de revista, actes de congressos, etc., que conté tota la seva producció científica, centrada en l’Educació, les Ciències Socials i la Geografia.

Com a novetat d’enguany, l’acte es retransmitirà en streaming i tothom qui vulgui podrà seguir-lo en directe omplint el següent formulari.