Les biblioteques de la UAB el 2018

Xifres Biblioteques UAB 2018
La Memòria del Servei de Biblioteques del 2018 recull amb xifres i de forma ben detallada tot allò que les biblioteques UAB han fet el darrer any

18/06/2019

Ja està disponible la Memòria del Servei de Biblioteques del 2018, on es recull amb deteniment les tasques desenvolupades per les Biblioteques UAB durant l’any passat.

Algunes de les dades més significatives són:

• Tancament del Pla estratègic 2015-2018 amb un grau d’assoliment del 95% dels objectius fixats.
  • Ampliació del servei de préstec de portàtils a totes les biblioteques, amb un ús molt intensiu per part dels usuaris.
  • Aprovació de la política de preservació del Dipòsit Digital de Documents (DDD).
  • Consolidació de l’oferta de cursos de formació adreçats als doctorands.
  • Cooperació en la celebració dels 50 anys de la nostra universitat amb la realització d’una jornada sobre El futur de les biblioteques universitàries, un capítol dedicat a les biblioteques dins del llibre institucional, el fulletó 50 anys de biblioteques, i diverses actuacions amb la Viquipèdia per donar més visibilitat a rectors, honoris causa i obres d’art de la UAB.
  • Gràcies al grau d’implicació del personal de les biblioteques, s’ha assolit de nou el primer lloc del rànquing Secaba‐Rank d’eficiència bibliotecària.
Tot això, i molt més, ho podeu consultar a la Memòria que teniu disponible al DDD, i a la infografia Les Biblioteques UAB en xifres - 2018.