La consulta dels recursos electrònics en temps de confinament

Percentatge d'increment d'us de les plataformes digitals durant el confinament

Les estadístiques d’ús dels recursos electrònics subscrits per la UAB mostren un augment molt important de la consulta durant el darrer mes.

24/04/2020

Les biblioteques hem tancat l’edifici físic on donem servei a la comunitat universitària, però els nostres serveis no s’aturen.

La biblioteca digital, que des de fa un quants anys, ha guanyat protagonisme en el suport a la recerca i la docència de la nostra universitat, ara mateix ha esdevingut un recurs imprescindible per a seguir desenvolupant l’activitat habitual a la UAB.

Ho posa de manifest l’augment de les consultes que han tingut, en general, els recursos electrònics durant el mes de març, i concretament ens hem fixat en algunes plataformes enfocades especialment a la docència i que contenen manuals de curs, com Ingebook, que ha tingut un 82% d’augment o Digitalia, focalitzat en les ciències socials i humanitats, i que ha augmentat un 61%.

Des del confinament, seguim treballant per cobrir les necessitats d’informació de la comunitat universitària, i trobareu totes les eines a https://www.uab.cat/web/que-oferim/biblioteques-des-de-casa-1345810495230.html.