La Biblioteca d'Humanitats es "Documenta"

Exposició
Exposició bibliogràfica de les obres guardonades amb el Premi Documenta (1980-2018).

02/07/2019

La Llibreria Documenta de Barcelona, especialitzada en literatura, art i ciències humanes va posar en marxa l'any 1980, el Premi Documenta amb l'objectiu d'estimular la creació de narrativa en català oferint un espai creatiu a la generació d'escriptors més joves.

La Biblioteca d'Humanitats en col·laboració amb el Departament de Filologia Catalana  de la Universitat Autònoma de Barcelona, TRACES i la pròpia Llibreria Documenta aplega en una exposició, tots els llibres guardonats amb aquest premi des del seu inici fins la darrera edició de 2018.

La mostra inclou també el llistat d'autors guardonats i les bases del Premi i es podrà visitar fins el 2 d'agost al davant de l'ascensor de la planta 0 de la Biblioteca.

La coordinació de la mostra ha estat a càrrec de: Francesc Alcaraz Sánchez, Carlota Cots Catafal, Carlos Nicobara Gelabert, Jèssica Parera Cabrera i Núria Santamaria Roig.

Per a més informació sobre el Premi cliqueu aquí.

Per consultar i/o agafar en préstec els llibres guardonats accediu a:

Catàleg UAB
Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya

No us la podeu perdre, us hi esperem!