JOVE: més continguts

JOVE

08/04/2019

Aquest any hem ampliat els continguts de JOVE (Journal of Visualized Experiments), un recurs que facilita l’aprenentatge de tècniques experimentals en àmbits molt diversos: física, enginyeria, química, ciències ambientals, biologia, genètica, neurociència, bioquímica, medicina i psicologia, entre d’altres.

El JOVE és una eina pensada per afavorir els nous models d’aprenentatge autònom utilitzant el vídeo en streaming, format que té molt èxit entre els joves. Aquests vídeos es poden consultar des de la UAB o des de casa, a l’ordinador o al mòbil, i permeten als alumnes repassar i aprofundir aquelles tècniques que s’utilitzen a les classes de laboratori.

En alguns àmbits els vídeos es presenten en dos nivells diferents:

En ambdós casos hi ha material complementari sobre els vídeos: accés directe a diferents parts del vídeo, resums, pdf amb els conceptes que s’expliquen, etc. I en el cas de Science education es pot elaborar un test sobre el vídeo per a avaluar els alumnes.