Homenatge a la biblioteca de l’Hospital Germans Trias i Pujol

Biblioteca Germans Trias Covid-19

La biblioteca ha cedit el seu espai per instal·lar-hi una nova UCI per acollir pacients pel COVID19

27/03/2020

Avui volem fer un homenatge a la biblioteca de l’Hospital Germans Trias i Pujol, que en els darrers dies ha cedit el seu espai per instal·lar-hi una nova UCI per acollir pacients pel COVID19. L'Hospital Germans Trias i Pujol necessita tots els espais possibles per lluitar contra el COVID19.

Com a #bibliotequesUAB estem orgullosos d'haver ajudat en aquest procés. El trasllat del fons ha estat possible gràcies a la feina de persones del Servei de Biblioteques, de la Unitat Docent de l’Hospital Germans Trias i Pujol i també de l’hospital.

Molts ànims a tots els professionals que hi treballen cada dia per cuidar-nos i en especial a aquells que formen part de les unitats docents de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Quan tornem a la normalitat començarem a treballar en una nova biblioteca que de ben segur ens permetrà oferir tots els serveis que la comunitat universitària de medicina necessita.

Mentrestant, recordeu que des de les #bibliotequesUAB continuem oferint-vos serveis en línia, consulteu Biblioteques des de casa i les Iniciatives solidàries de les editorials durant el període de confinament.