Coneix la teva biblioteca!

Biblioteques de la uab

Entre setembre i octubre, el Servei de Biblioteques ofereix sessions per conèixer de primera mà les diferents biblioteques de la UAB. Les inscripcions ja estan obertes!

14/09/2021

Cada inici de curs les biblioteques de la UAB programem unes sessions formatives on us expliquem:

• Els serveis que oferim (presencials i en línia)
  • Els espais de la biblioteca
  • Com localitzar un document
  • Què es pot treure en préstec
  • A qui adreçar-se per resoldre dubtes

Les sessions estan pensades per als estudiants de primer curs que acaben d’arribar a la universitat, però estan obertes a tothom! Hem programat sessions telepresencials (per Teams) i sessions presencials, que es faran a les instal·lacions de la biblioteca. Per inscriure-us consulteu el calendari dels cursos que ofereix la vostra biblioteca de referència a https://www.bib.uab.cat/formacio/cerca_calendari.php

També podeu sol·licitar una sessió amb horari convingut a: www.bib.uab.cat/formacio/solicitud_curs.php

Tingueu en compte que les Biblioteques de Veterinària i Comunicació i Hemeroteca General organitzen les sessions dins d’una assignatura de grau: els vostres professors us informaran!
Us animem a assistir a aquestes sessions, que ben segur que us ajudaran a aprofitar millor la vostra biblioteca.

També teniu a la vostra disposició la pàgina web Primer cop a la biblioteca amb tota la informació sobre totes les biblioteques UAB, els llibres als que podeu accedir, la targeta UAB, la bibliografia recomanada pel professorat, l’accés a la biblioteca digital, espais d'estudi i treball, les nostres xarxes socials i molt més.

Benvinguts/des!