Xerrada informativa sobre la convocatòria d'intercanvis del curs 2020/2021

Mapa del món
Aquest dimecres, 16 d'octubre, es portarà a terme una xerrada informativa sobre la convocatòria única per anar d'intercanvis el curs vinent, que s'obre a partir del 28 d'aquest mes fins a l'11 de novembre.

14/10/2019

Ets estudiant de ciències i vols marxar fora el curs vinent? No saps en què consisteixen els programes d'intercanvi de la UAB?

La xerrada informativa sobre la convocatòria única per fer una estada d'intercanvi durant el curs vinent, 2020/2021, en el marc dels programes Erasmus+ UAB Exchange Programme, tindrà lloc aquest dimecres, 16 d'octubre, a les 13 h a l'aula C3/022 i servirà per aclarir dubtes a aquella part de l'alumnat que hi estigui interessat.

A més, a part d'aquesta xerrada, l'Àrea de Relacions Internacionals ha organitzat també diferents sessions informatives: les dels dies 14 i 15 d'octubre a les 13:30 h són reunions generals, és a dir, adreçades a tot l'alumnat, i la del dijous 17 d'octubre a les 13:00 h és una sessió específica per als alumnes de Ciències, Biociències i Enginyeria, i cal inscripció prèvia per poder-hi assistir.

Des de la Facultat de Ciències, recordem que la convocatòria única s'obre el 28 d'octubre fins a l'11 de novembre, i us animem a assistir a la xerrada d'informació!

Més informació: Cartell de la Xerrada sobre la Convocatòra única