Webinar: ONGs i la incorporació del nou talent emergent

Fotowebinar

El dijous 28 d'abril a les 18.30h es durà a terme un webinar sobre ONGs i la incorporació del nou talent emergent amb Virginia Fuentes Itarte, diplomada en Relacions Laborals per la UAB, màster en Recursos Humans i Postgrau en Estudis Europeus.

15/03/2022

Aquest webinar tindrà com a objectiu donar resposta a la tendència creixent dins del sector de les ONGs d'incoporar  talent provinent del sector privat. Cada vegada és més habitual que la figura del voluntari sense formació es vagi difuminant en les plantilles i les organitzacions, siguin grans o petites  apostin per incorporar als seus equips professionals procedents de diferents àmbits corporatius i d’Universitats amb prestigi.

La incorporació al mercat laboral dels nous talents emergents tals com mil·lennials, generacions X, Y, Z i Alpha està demostrant que cada cop més es valora treballar per una causa global on s’aposti per l’equilibri professional i personal fortament lligat a una qualitat dels serveis prestats.

L'activitat es farà a càrrec de Virginia Fuentes Itarte, diplomada en Relacions Laborals per la UAB, màster en Recursos Humans i Postgrau en Estudis Europeus. Té experiència internacional amb més de quinze anys col·laborant amb equips multidisciplinaris en diverses empreses i organitzacions sense ànim de lucre. Actualment és directora global adjunta de Recursos Humans a l’Organització No Governamental de Drets Humans, Human Rights Watch,  gestionant la divisió de Formació i Desenvolupament, Compensació i Polítiques Internes. Ha treballat amb més de 82 nacionalitats i ha viscut en molts països, de manera que valora profundament la diversitat, la gent de ment oberta i les relacions significatives i duradores, basades en l’autenticitat.

Serà una activitat gratuïta per a la comunitat universitària, i es durà a terme el dijous 28 d’abril a les 18.30h. El webinar forma part del cicle d’activitats de la Xarxa Alumni de Relacions Laborals, i, com és habitual, hi haurà un debat posterior amb la presència de la Dra. Maria Jesús Espuny, professora emèrita de la UAB i coordinadora de la Xarxa.

Més informació: Inscripció