Vols fer oposicions a jutges, fiscals i lletrats?

Judici

El Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada ha organitzat una xerrada per presentar el seu Programa per a la preparació d'oposicions a jutge/essa, fiscal i lletrat/ada de l'Administració de justícia pel torn lliure i on també presentarà les beques de col·laboració per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els diferents àmbits d'actuació del Centre

18/03/2021

El proper 23 de març s’ha organitzat una sessió informativa a través de zoom per estudiants de la UAB sobre el programa de preparació d’oposicions; així com per les beques de col·laboració.

Podeu inscriure-us fins el 21 de març o fins que s’exhaureixin les places. Si el sistema us permet fer la inscripció, estareu automàticament admesos. El mateix dia de la jornada s’enviarà un correu electrònic de recordatori amb l’enllaç d’accés a la sessió.

El CEJFE presentarà per als alumnes de 3r i 4t del Grau de Dret de la UAB el seu Programa per a la preparació d'oposicions a jutge/essa, fiscal i lletrat/ada de l'Administració de justícia pel torn lliure. La magistrada Maria Jesús Manzano, de la Secció d’Apel·lacions de la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, parlarà sobre la forma d’accés i la professió de jutge/essa, i respondrà les qüestions dels alumnes.

Així mateix, també es presentaran les beques de col·laboració per desenvolupar estudis i treballs relacionats amb els diferents àmbits d'actuació del Centre, i per dur a terme tasques d'assistència i suport a les seves activitats, que poden ser d’interès per als estudiants universitaris dels últims cursos.

Trobareu més informació a la web: http://cejfe.gencat.cat/ca/detalls/activitatagenda/Sessio-informativa-UAB-Programa-per-a-la-preparacio-doposicions-a-jutge-essa-fiscal-i-lletrat-ada-de-lAdministracio-de-justicia-pel-torn-lliure