Vine a conèixer les especialitzacions en Arxivística a la Jornada de Portes Obertes!

Jornada de Portes Obertes d'Arxivística

Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació organitza una Jornada de Portes Obertes, el dimarts 27 de maig, a les 11 h, a l'aula 330, per presentar la seva oferta formativa especialitzada a persones interessades en cursar els estudis. Els assistents també podran visitar les instal·lacions del centre. La inscripció està oberta!

28/03/2025

Arxivística i Gestió de Documents de l'Escola FUAB Formació organitza una Jornada de Portes Obertes per presentar la seva oferta formativa especialitzada en Arxivística i Gestió Documental, el proper dimarts 27 de maig, a les 11 hores, a l'aula 330 (3a planta de l'Edifici Blanc).

A l'esdeveniment intervindrà Joan Pérez Ventayol, Director dels estudis, Anahí Casadesús, Coordinadora del Màster Oficial en Arxivística i Governança de la Informació;  i Maria Aguilera, corresponsable de la Formació Permanent en Arxivística que oferiran detalls sobre els seus programes, continguts i sortides professionals dels estudis.

També es comptarà amb la participació d'alumnat de les formacions que explicaran la seva experiència de cursar-les. La Jornada de Portes Obertes finalitzarà amb una visita guiada a les instal·lacions de l'Escola.

Per assistir, cal que us registreu prèviament a aquest formulari.

Us hi esperem!