Vídeo de la fira virtual: preguntes i respostes

Videopresentació: Facultat de Ciències

Ja tenim la videopresentació, corresponent a la nostra facultat, de la primera entrega de la fira virtual de les facultats, perquè pugueu consultar-la i resoldre els diferents dubtes que encara pugueu tenir.

09/06/2020

Els passats 15 i 16 de maig van tenir lloc les videopresentacions de les diverses Facultats, inclosa la nostra. Aquesta fira virtual va reunir prop de 4.000 registres i 7.000 connexions de futurs UABers que volien informar-se dels diferents graus de la mà del professorat i l’alumnat actual. Des de la Facultat de Biociències ja disposem del vídeo corresponent a les preguntes i respostes del nostre alumnat.

De totes maneres, si teniu més preguntes no resoltes, i en vista de l’èxit que va tenir la fira, ja ha arribat la segona edició d’aquesta el pròxim 12 de juny.

Des de la Facultat de Ciències us oferim la videopresentació perquè la pugueu visionar i us animem a participar en aquesta segona entrega de la fira virtual per si encara us queden alguns dubtes per resoldre!