Últim adéu al nostre company Pedro Ruiz Soto, professor de la facultat

Pedro Ruiz Soto

Ens ha deixat Pedro Ruiz Soto, professor de Dret Processal a la Facultat de Dret de la  Universitat Autònoma de Barcelona. Va ser professor del departament de Dret Privat des de l’any 1992.

24/03/2020

El nostre company Pedro Ruiz Soto ha estat una persona coneguda i apreciada per tots els membres de la Facultat de Dret, ja que portava pràcticament trenta anys impartint docència en les nostres aules. Tots recordem el seu proper i afable caràcter, així com la seva fina ironia de la qual molts vam tenir l'oportunitat de gaudir.

Pedro Ruiz Soto era una persona sempre disposada a participar activament en la vida social tant de l'àrea de Dret Processal com de la pròpia facultat. La seva vocació docent va anar més enllà dels murs de la UAB, ja que va impartir formació de manera continuada en el Col•legi d'Advocats de Sabadell.

No obstant, la seva activitat principal va ser l'exercici de l'advocacia, que per a Pedro era molt més que un exercici professional. Vivia amb autèntica passió la major part dels seus casos i eren freqüents les seves tertúlies amb altres membres de la Facultat de Dret per contrastar semblar i intercanviar opinions sobre un determinat assumpte.