Trobada anual presencial d'alumnes del programa de doctorat en Dret (UAB)

Facultat de Dret

El proper dia 15 de setembre de 2021 a la tarda (15: 30-17: 30) se celebrarà la primera trobada anual presencial d'alumnes del programa de doctorat en Dret (UAB)

06/09/2021

Aquest esdeveniment pretén ser un punt de trobada anual de l'alumnat, per tal de fomentar l'intercanvi d'idees i coneixement entre les persones que actualment es troben cursant el doctorat en Dret.

L'edició d'enguany es centrarà en l'anàlisi i discussió de qüestions metodològiques relacionades amb l'elaboració de la tesi doctoral. L'intercanvi d'experiències entre les persones estudiants és molt rellevant per a l'avanç reeixit de la tesi doctoral, ja que complementa la supervisió de la direcció de la tesi doctoral. És per això que volem comptar amb la participació de diferents persones estudiants que aportin el seu punt de vista sobre els problemes o reptes que han aparegut al llarg de el desenvolupament de la tesi doctoral.

Per a això, comptarem amb la participació de Carolina Leiva i Jorge Pedemonte, alumnes del programa de Doctorat, que exposaran durant un temps màxim de 20 minuts cadascun aquelles qüestions metodològiques a les quals s'ha enfrontat o s'ha d'enfrontar, amb l'objectiu de compartir experiències que puguin ser útils als seus companys / es.

Tenint en compte el caràcter presencial de l'activitat i les restriccions en l'aforament per raons sanitàries, es prega que les persones interessades que tinguin previst assistir confirmeu la vostra assistència enviant un missatge de correu electrònic a david.gutierrez@uab.cat, abans del dia 2021.09.10.