Tres noves col·leccions de marxandatge UAB

Nou marxandatge UAB
Logo, Columnes i UABMood. Són les tres noves col·leccions de marxandatge UAB que trobaràs a la botiga Abacus del campus. Tasses, bosses de tela, ampolles d’alumini, samarretes i dessuadores, llibretes... Una àmplia gama de productes UAB per regalar o per auto regalar-se.

03/02/2020

Tasses, bosses de tela, samarretes i dessuadores, llibretes... són les tres noves col·leccions de marxandatge UAB que trobaràs a la botiga Abacus de la Plaça Cívica.

Logo, Columnes i UABMood. Són les tres noves col·leccions de marxandatge UAB que trobaràs a la botiga Abacus del campus. Tasses, bosses de tela, ampolles d’alumini, samarretes i dessuadores, llibretes... Una àmplia gama de productes UAB per regalar o per auto regalar-se.

Al Manual d’Imatge i Identitat Corporativa del web de la UAB trobaràs imatges dels productes que ja estan a la venda i dels que ho estaran molt aviat. A més, podràs descarreagar una imatge gratuita de cada col·lecció per personalitzar la teva funda del mòbil!

Si has d’anar a un acte on representes la Universitat. Si fas una petita estança a la UAB i te’n vols emportar un record. Si hi treballes cada dia i vols presumir la bossa quan vagis al mercat. Si no saps què regalar i busques una idea original i simpàtica... Segur que trobes mil i una excuses per passar-te per la botiga de l’Abacus al campus de la UAB i remenar entre les noves col·leccions UAB per triar la que més t’agradi:

• Col·lecció Logo: si t’agrada presumir la marca UAB d’una forma elegant.
  • Col·lecció Columnes: si busques un disseny exclusiu de la Universitat.
  • Col·lecció UABMood: per lluir el campus de pel·lícula que tenim a la UAB.

Ja ho has sentit! Passa’t per l’Abacus de la Plaça Cívica i porta orgullosa/ós la teva Universitat allà on vagis.