Tornen les Jornades de Portes Obertes

portes-obertes

Els propers dies 2, 3 i 4 de febrer es podrà visitar la Facultat de Ciències i assistir a les xerrades de graus a les Jornades de Portes Obertes de la UAB

21/01/2022

Els dies 2 i 3 de febrer seran presencials al campus de la UAB i el dia 4 es faran en format virtual per a totes les persones que no puguin assistir presencialment.

Els estudiants que vulguin venir a les Jornades de Portes Obertes, tant presencials com online, s’hauran d’inscriure individualment a través d’aquest formulari, per tal de poder dimensionar els aforaments dels espais de cada xerrada i informar de totes les novetats o incidències que puguin sorgir. Si venen els pares, és ideal que també s’hi apuntin!

A la Facultat de Ciències es faran sessions informatives per a cada grau. Podeu consultar els horaris específics de les xerrades de cada titulació aquí.

Podreu escoltar l’explicació dels graus de primera mà, realitzada pel professorat i, de vegades, amb la participació d’estudiants que compartiran la seva experiència.

A més, podreu passejar pel campus i descobrir tots els serveis que ofereix la universitat.

També es farà una sessió informativa els tres dies a les 10 h adreçada al professorat de secundària per explicar les novetats a l’oferta de grau de la UAB. Les inscripcions s’han de fer a través d’aquest formulari.

Trobareu moltes més activitats per conèixer la UAB al web del Visita la UAB

Per a qualsevol dubte escriviu a promoció.portes.obertes@uab.cat

Us hi esperem!