Tornen els jocs esportius UAB Games del 21 al 25 de novembre

estudiants_fent_una_sessio_de_zumba

La tercera edició dels Jocs Esportius de la UAB on hi conviu la competició i la pràctica d’activitat física se celebraran entre els dies 21 i 25 de novembre. La universitat vol impulsar els valors de l’esport, els hàbits actius, saludables, sostenibles i la solidaritat.

08/11/2022

La UAB organitza entre els dies 21 i 25 de novembre els jocs esportius de la universitat UAB Games per tercer cop, després d’haver-se celebrat amb èxit els anys 2017 i 2018. La participació és oberta a tota la comunitat universitària, estudiant, personal del PAS I PDI.

Després de la pandèmia, la UAB ha volgut impulsar les activitats físiques per tal de donar importància a la salut mental i a la gestió de les emocions, contribuint a la millora de la salut, l’equilibri i el benestar de tota la seva comunitat.

Valors

Les activitats s’han plantejat posant èmfasis en la participació, el Joc Net i el respecte i en destaquen 5 valors per impulsar: formació, pertinença, respecte i solidaritat; salut i sostenibilitat, i defensa de la llengua.

S’aposta per una formació integral on s’afavoreixi la capacitat de controlar el cos i la ment tant en àmbit personal com acadèmic; el respecte envers els competidors, la solidaritat en forma de micromecenatge pels estudiants refugiats provinents d’Ucraïna, i la defensa de la llengua.

Activitats

Per primer cop, en sintonia de la campanya “No em toquis la llengua” l’organització presenta “Marxa per la llengua”, un recorregut de 1.600 metres pel campus on cada participant portarà una samarreta blanca amb una paraula escrita que es vulgui recuperar o que s’utilitzi poc en la llengua catalana.

A més, s’ha programat una àmplia oferta d’activitats esportives en equip, individual i de fitness:  futbol sala, basquet 3x3, voleibol 4x4, basquet inclusiu, futbol 7, rugbi, bàdminton, pàdel, esquaix, tennis, escacs, master class de ioga, master class de taitxí, master class de zumba i master class de body combat.

Tots els estudiants que hi participin en les activitats poden sol·licitar rebre el reconeixement d’1 crèdit.

Per tal d’inscriure’t accedeix al formulari del 7 al 17 de novembre, i per la marxa fins al 22 de novembre.