Suit Up Day 2021: alumnat, prepareu els vostres modelets més top!

Alumnes del curs 2019-2020 celebrant el Suit Up Day

El Consell d’Estudiants de la FTI organitza cada any el Suit Up Day, un dia en què es convida l’alumnat a venir amb les seves millors gales a la Facultat per a fer una bona fotografia de família. Aquest any, el dimecres 13 d’octubre, podreu tornar a lluir les vostres millors gales i fer-vos fotos de portada de revista. L'única condició: un respecte escrupulós per les mesures de seguretat aprovades per la Facultat.

07/10/2021

Podeu compartir totes les vostres fotografies a Twitter i a Instagram amb la Facultat etiquetant-hi l’usuari @traducciouab i amb el coixinet #SuitUpDay2021

Aquest curs finalment tothom ha tornat a la Facultat de manera presencial i el Consell d’Estudiants de la Facultat pot tornar a convocar una activitat que fa anys que triomfa: el Suit Up Day, un dia que consisteix a venir amb les vostres millors gales a la Facultat i immortalitzar els vostres modelets als vostres racons preferits. Alumnat, ja ho sabeu, el proper dimecres 13 d’octubre us toca (si voleu, esclar) lluir-vos!

Només hi ha una condició: es prega que es respectin totes les mesures de salut aprovades per la FTI. Es resumeixen, essencialment, al manteniment de les mesures de seguretat i a evitar aglomeracions als interiors de la Facultat. La responsabilitat i la seguretat han de ser part del vostre modelat!

Paral·lelament, podeu etiquetar les xarxes tant del Consell d’Estudiants com de la Facultat de Traducció i Interpretació en totes les fotos que us feu: ens fa molta il·lusió que aquesta celebració pugui tornar a ser com abans, de manera presencial i engrescadora, i aquestes fotografies seran un bonic futur record del vostre pas per aquí.

La Facultat anima tot l’alumnat a participar-hi, ja que, a més de poder passar-vos-ho bé amb les vostres amistats, hi podreu conèixer gent de totes les titulacions i de tots els cursos. Us animem, també, a gaudir d’aquesta activitat inaugural de curs que organitza el Consell d’Estudiants de la FTI per a conèixer-lo millor i, qui sap, potser acabar participant-hi!