Sopar de l'associació AmicsUAB amb la degana Susana Navas

Conferencia Susana Navas a AmicsUAB

El passat 19 de gener, la degana de la Facultat de Dret, Susana Navas, va estar com a invitada al sopar de l’associació AmicsUAB, on van tractar temes relacionats amb “L’espai europeu de dades sanitàries”.

20/01/2023

El passat 19 de gener, es va celebrar un sopar de l’entitat AmicsUAB, on va estar com a invitada la catedràtica de Dret Civil i degana de la Facultat de Dret de la UAB, Susana Navas.

La reunió va tractar sobre “L’espai europeu de dades sanitàries” on la nostra degana va impartir una conferència on va parlar sobre la protecció de dades en l’entorn sanitari europeu en l'era digital i altres temes relacionats amb aspectes jurídics i legals, que implica la manera que la digitalització que vivim avui dia, afecta la nostra salut i les nostres dades.

Per més informació: Espai de dades sanitàries- AmicsUAB