Sessions informatives en línia sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents

Sessió online reprogramada

El dijous 18 de juny, la coordinació del Màster oferirà una sessió informativa en línia per a totes aquelles persones interessades en aquesta formació. Les xerrades es faran a través de l'aplicació Zoom. Us podeu inscriure a través d'aquest enllaç.

20/03/2020

Amb motiu de les circumstàncies derivades pel coronavirus, l'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents oferirà sessions informatives sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents en modalitat online.

Les sessions informatives són a càrrec de la coordinació del Màster, i estan dirigides a totes aquelles persones interessades a cursar aquest Màster durant el pròxim curs acadèmic 2020-2021, i que vulguin resoldre els seus dubtes. Les xerrades es faran en català.

Les pròximes sessions seran:

 Les sessions es faran amb la plataforma Zoom. Per assistir-hi només s'ha de fer la inscripció i, el dia de la sessió, 5 minuts abans de l'inici, es rebrà un correu electrònic amb un enllaç per accedir a la reunió virtual.

Per a més informació, pots consultar les properes sessions informatives organitzades pel centre.

Per a qualsevol dubte o pregunta, podeu posar-vos en contacte amb la Coordinadora de la titulació, la professora Anahí Casadesús, a l'e-mail: coordinacio.esaged@uab.cat.