Sessió informativa presencial: vine a conèixer les instal·lacions de l'Escola

JPO Presencial EPSI Juny 2021

L'Escola organitza el dimecres 30 de juny, a les 18h, una sessió informativa presencial sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat presencial i en línia). La sessió serà una oportunitat perquè els futurs estudiants puguin conèixer alumnes del Grau i la seva experiència, i visitar les instal·lacions i serveis de l'Escola. Inscriu-te.

08/06/2021

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB et convida a una sessió informativa presencial, el dimecres 30 de juny, a les 18h, per conèixer de primera mà el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat presencial i en línia)

La xerrada anirà a càrrec de Montserrat Iglesias-Lucía, directora de l'Escola, que et donarà les claus d'aquest Grau i resoldrà tots els teus dubtes sobre accés, assignatures, pràctiques, sortides professionals, mencions d'especialització, mobilitat internacional, etc.

Vine a conèixer les instal·lacions de l'Escola!

També hi participaran estudiants que actualment cursen el Grau perquè puguis conèixer la seva experiència. A més, tindràs l'oportunitat de participar en una visita guiada per les instal·lacions de l'Escola i tots els seus serveis!

La jornada es farà amb totes les mesures de prevenció i seguretat per la Covid-19 garantides.

Consulta com arribar a l'Escola

Inscriu-te a la sessió