Seminaris al CP LLedoners

Lledoners

En el marc de l’assignatura de Comparative Penology, els alumnes van presentat els resultats del seus treball de curs en diversos seminaris que van tenir lloc al Centre Penitenciari Lledoners.

07/01/2022

En el marc de l’assignatura de Comparative Penology, el passat 16 de desembre de 2022 els alumnes van presentat els resultats del seus treball de curs en diversos seminaris que van tenir lloc al Centre Penitenciari Lledoners. Es van organitzar quatre seminaris sobre els següents temes: “Autonomia dels interns a presó (comparació entre Noruega i Espanya)”, presentat per Clara Garcia i Lara Headland, “Desenvolupament de la Justícia restauradora” comparació entre Espanya, Alemanya i Noruega”, presentat per Adrià López i Gülistan Dinler, “Educació superior a presons (Comparació entre Espanya, Alemanya i Bèlgica)”, presentat per Bianca Dumitrascu i Darlenn Zago i “Taxes d’empresonament (Comparació entre Finlàndia i Espanya)” presentat per Idaira Liria, Alba García i Alba Llagostera.

En els quatres seminaris van participar l’alumnat de l’assignatura, interns del centre i professionals de rehabilitació.