Seminari de reproducció assistida

Seminarireproducció

El dilluns 20 de juny el professor Fabio R. Cabar va impartir un seminari sobre reproducció assistida. Es va dur a terme a les 12h del matí a la Sala de Graus de la Facultat de Dret. Entre altres qüestions es va parlar de l’autonomia de la mare i els drets dels nasciturus.

14/06/2022

El dilluns 20 de juny el professor Fabio R.Cabar va impartir un seminari sobre reproducció assistida a partir de les 12h del matí a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la UAB. A la xerrada es va posar especial èmfasi en l’autonomia de la mare i els drets dels nasciturus, i es va incidir en les contradiccions i llacunes legals al Brasil amb relació a aquesta qüestió. Es va parlar, per exemple, de com, des de la Bioètica, un metge pot actuar en un aparent conflicte entre els principis de l’autonomia de la mare i els de la beneficència o vida del nasciturus. O des del Dret, com es posiciona l’ordenament jurídic brasiler davant d’aquesta contradicció.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Reducció de les desigualtats