S'obre la convocatòria de presentació de sol·licituds pel programa d'educació internacional de la RAUN

RAUN

La Regional Academy on the United Nations (RAUN) prepara un programa d’educació internacional per estudiants de màster i doctorat d’entre 21 i 35 anys per al 2023.

La convocatòria per a la presentació de sol·licituds iniciarà el 16 de març i finalitzarà el 30 d’abril.

23/03/2023

La Regional Academy on the United Nations (RAUN) prepara una iniciativa educativa, internacional i multidisciplinària que reuneix organitzacions de les Nacions Unides i destacats estudiants de màster i doctorat.

Com a part del programa de set mesos, els estudiants tenen l'oportunitat de dur a terme projectes de recerca pràctics per a les agències de les Nacions Unides i d'assistir a conferències i tallers interactius impartits per experts i professionals.

L'objectiu de RAUN és oferir als participants coneixements i recursos sobre les organitzacions internes i les seves funcions, augmentar la seva consciència i obertura cultural i oferir un fòrum de treball en xarxa i d'intercanvi acadèmic.

El programa començarà al setembre d'enguany i tractarà el tema: "Gestió de crisi i resiliència: respondre als reptes globals de futur". La convocatòria per a la presentació de sol·licituds va iniciar el 16 de març i finalitzarà el 30 d’abril.

Per més informació de la convocatòria i del programa a la documentació annexa en el següent enllaç, o en la seva pàgina web.