S'estrena el primer cicle de Cinema del Brasil de la UAB

Sala de Cinema de la UAB

El Departament de Llengua Portuguesa de la Facultat de Traducció i Interpretació i el Lectorat brasiler presenten el primer cicle de Cinema del Brasil a la nostra universitat. Es projectarà una pel·lícula el dimarts 3 de maig i una altra el dijous 19 de maig al Cinema de la UAB.

28/04/2022

Tots els amants del Brasil i de la lusofonia en general de la comunitat universitària de la UAB estan d’enhorabona, ja que s’estrena el primer cicle de Cinema del Brasil a la UAB, un cicle consistent en dues pel·lícules que es projectaran el dimarts 3 de maig i el dijous 19 de maig respectivament. Aquesta iniciativa és possible gràcies al Departament de Llengua Portuguesa de la Facultat de Traducció i Interpretació i el Lectorat brasiler.

L’accés serà lliure i gratuït per tota la comunitat universitària de la UAB, que podrà gaudir dels films al Campus, a la Sala de Cinema de la UAB, ubicada a la Plaça Cívica. Totes dues pel·lícules es projectaran en portuguès i amb subtítols en castellà, és a dir, no cal saber portuguès per poder gaudir d’aquest cicle de luxe!

A continuació, podreu trobar els tràilers de les pel·lícules que es projectaran: Xingu (dimarts, 3 de maig, a les 15h) i Dzi Croquette (dijous, 19 de maig, a les 15h):